Friday 20 January 2012

Tak Bisa Memilihmu..!


Cinta aku pada mu...

BUATKAN CINTA AKU PADA ALLAH...

Allah yang Maha Esa...!

BUATKAN CINTAKU PADA RASULULLAH..

kEkasih yang Maha Kuasa...!

BUATKAN CINTAKU PADA AGAMA..

Islam yang gah Agung...!

BUATKAN CINTA AKU PADA IMAN..

Nur yang sEntiasa tErang..!

sEakan-aKan gOyang...

uMpama mEniti jAmbaTan rApuh....

yAng kAlau-kAlau diTiup Angin kEncang,

rEbah suJud sia-sia di bUmi...

mEncaLar kOtOr paDa pAhalaku...

bErtambah eRat pula,

pEganGan si dOsa-dOsa......

CINTAKU PADA mu...

Buatkan jIwaku rEsah...!

bErnanah dEngan mAksiat...!

ZINA MATA,ZINA HATI,& PERBUATAN..

buat aku tErus-Terusan gElisAh...!

mElihat pasangan lAin,

mElayaRi bAhtEra durJana...

yang kOnOnnya indah...

wAlhal aku tAhu HALAL HARAMNYA...!

mEskipun aku tAhu..

BAIK BURUKNYA...

sUnggUhpUn aku tAhu...

AZAB DAN SIKSANYA...!!

maafkan aku andai kau tersiksa...

yg aku inginkan hanya se0rang MURABBI yg mampu membawa ku kejalanNya...

meskipun sudah berkali aku ingatkan....

PIMPINLAH AKU KEPADANYA!!!!=(

namun aku sentiasa mendoakan kebahagiaan mu kelak..



Salam ampun & maaf dari ku....kerana xbisa memilih mu....

No comments:

Post a Comment

"Mudah²an engkau sedar bahawa engkau sekadar menghitung hari..
Setiap kali matahari terbenam bermakna satu hari
telah hilang daripada kiraanmu..
Itu juga bermakna sebahagian hidupmu juga telah hilang."

~Al-Imam Hasan Al-Basri~